Ruilen & Retourneren – nevavo

14 dagen retourgarantie!

Creëer een Gezellige sfeer met Nevavo💡

    Artikel is toegevoegd

    Krijg 20% korting!arrow_drop_up

    Ruilen & Retourneren

    Wil je een product ruilen of retourneren? Dat doe je eenvoudig en snel:-)

     

    Wat is de retourtermijn?

    Je kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren. Alle aankopen van de aangeboden artikelen zijn echter definitief. Je hebt geen recht op restitutie.

     

    Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
    Zodra wij de producten hebben ontvangen, gecontroleerd en hebben vastgesteld dat ze niet zijn geopend, wordt het volledige bedrag teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode. Alle klanten dienen na het retourneren van het pakket contact met ons op te nemen en ons de track & trace-gegevens te verstrekken, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.
    Let op: de meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 2 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

     

    Hoe kan ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren?
    Als je besluit om uw producten binnen de retourperiode van 14 dagen aan ons te retourneren, betalen wij u het volledige aankoopbedrag binnen 2 werkdagen terug, nadat wij het product hebben ontvangen. Helaas kunnen wij de retourkosten niet vergoeden.

    Volg onderstaande stappen om uw product te retourneren:

    1. Stuur ons een e-mail naar info@nevavo.nl waarin je aangeeft dat je jouw bestelling of een deel ervan wilt retourneren. 

    2. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij de retourzending kunnen accepteren. Daar vindt je ook het retouradres (let op: dit is niet het adres dat op onze website staat).
    Als wij uw retourzending kunnen accepteren, moet je het volgende doen.

    3. Verpak het te retourneren product netjes en stevig, bij voorkeur in de originele verpakking. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen.

    4. Stuur de Track & Trace code naar onze klantenservice.

    5. Zodra jouw pakket is aangekomen en geïnspecteerd, betalen wij je het aankoopbedrag van de geretourneerde producten terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt om de producten te betalen.

    Producten die aan één of meer van de volgende punten voldoen, kunnen niet worden geretourneerd:

    a. Verzegelde producten. Indien de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
    B. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (maatwerkproducten);
    C. die duidelijk van persoonlijke aard zijn;
    D. die vanwege hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

     

    Annuleren van geplaatste bestellingen:
    Onze bestellingen worden tijdens de verwerking direct stopgezet, annuleren is daarom helaas niet mogelijk.



    Beschadigde producten bij aankomst
    Wat jammer! Helaas kan het voorkomen dat uw product tijdens het transport beschadigd raakt. Als je een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.

    Voor de snelste oplossing kun je ons het beste een foto mailen waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. De beste foto's worden genomen op een vlakke ondergrond, waarbij het etiket en het defect duidelijk zichtbaar zijn. Wij gebruiken deze informatie om je te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

    Bij defecten ontvangt je van ons altijd kosteloos een nieuw pakket. Wil je het product retourneren? Wij betalen je dan het volledige aankoopbedrag terug.

    Als je vragen hebt over beschadigde producten bij aankomst, neem dan contact met ons op via info@nevavo.nl

     

    Product defecten of defecten na gebruik
    Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat er na verloop van tijd een productiefout optreedt. Dit moet een grote vergissing zijn. Met andere woorden, het onderdeel is kapot en voldoet niet meer aan de door de fabrikant gespecificeerde norm. Slijtageonderdelen zijn uitgesloten van productiefouten of -defecten.

    Als je vragen hebt over productiefouten of defecten na gebruik, neem dan contact met ons op via info@nevavo.nl

     

    Levering van verkeerde producten
    Wij doen ons best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het gebeuren dat een bestelling niet doorgaat en wij het verkeerde product aan je leveren. Uiteraard lossen wij het probleem op en sturen je kosteloos de juiste bestelling toe.

    Indien u vragen heeft over de levering van verkeerde producten, kun je contact met ons opnemen via info@nevavo.nl

     

    Moet ik betalen voor de retourzending?
    Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de retourkosten. De kosten kunnen variëren van € 15 tot € 28, afhankelijk van de locatie. Wij adviseren je om uw retourzending te versturen met Track & Trace, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen dragen voor zoekgeraakte retourzendingen.

     

    Kan ik mijn product retourneren zonder contact met u op te nemen?
    Nee. jij dient contact met ons op te nemen voordat u een retourzending indient. Zo weten wij precies welke retourzendingen verwerkt moeten worden.

     

    Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?
    Om een ​​snelle oplossing te garanderen, verzoeken wij je een foto bij te voegen waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het artikel te zien is. De beste foto's worden gemaakt op een vlakke ondergrond, waarop je het product en het defect duidelijk kunt zien. Wij gebruiken deze informatie om je te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

    Als je een beschadigd of verkeerd product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.

    Heb je verder nog vragen over Nevavo of onze service? Bekijk dan onze veelgestelde vragen pagia of neem vanuit daar contact met ons op.

    Contact

    ✉️ info@nevavo.nl
    💬 Veelgestelde vragen

    Wij proberen uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.

    Openingstijden :
    Maandag - vrijdag: 08:00 - 18:00
    Zaterdag en zondag: 10:00 - 16:00

    Met vriendelijke groet,

    Het Nevavo Team